نیروگاه یكهزار مگاواتی سیاه بیشه سال آینده وارد مدار می شود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'سیدزمان حسینی' امروز(سه شنبه) در آیین گشایش چهارمین كنفرانس نیروگاه های برق در محل پژوهشكده نیرو، گفت: در زمان حاضر 14 نیروگاه حرارتی و آبی تحت پوشش برق منطقه ای استان تهران قرار دارد كه شامل پنج نیروگاه آبی به ظرفیت 316 مگاوات و 9 هزار و 950 مگاوات نیروگاه حرارتی است.

وی اظهار داشت: عملیات ساخت نیروگاه سیكل تركیبی دماوند نیز در دست اجرا قرار دارد كه پیش از زمان اوج مصرف برق تابستان وارد مدار می شود.

مدیرعامل شركت برق منطقه ای استان تهران سپس درباره چهارمین كنفرانس نیروگاه های برق، گفت: این كنفرانس با نظارت انجمن مهندسین برق و الكترونیك ایران و به همت شركت برق منطقه ای تهران برگزار می شود.

وی شعار اصلی این كنفرانس را تولید مطمئن و اقتصادی انرژی الكتریكی اعلام كرد و افزود: محورهای اصلی این كنفرانس شامل آموزش و توسعه سرمایه های انسانی، بهداشت و ایمنی و محیط زیست، افزایش بازده و مدیریت مصرف، انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراكنده، بهره برداری و تعمیرات، تجهیزات الكتریكی، حفاظت، كنترل و ابزار دقیق و شیمی، مواد و خوردگی است.

وی وظیفه و نقش اساسی شركت برق منطقه ای تهران را در این كنفرانس هماهنگی و برنامه ریزی و اجرای كنفرانس در چارچوب سیاست گذاری های مورد نظر عنوان كرد.

اقتصام**2021**1601





:: برچسب‌ها: جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: